Vianočný skiaktuál z Kremnických vrchov

24.12.2013
vianocny-skiaktual-z-kremnickych-vrchov

Tak neviem či je veľmi o čom, ale pokúsim sa :-) Aj tých pár vločiek čo spadlo dokázalo poštekliť naše snehogény a pripojiť nás k fanatikom, ktorí musia silou - mocou pásy drať. Čo sa týka Kremnických vrchov, počas zatiaľ jediného tohtozimného sneženia spadlo cca 20-30 centi snehu. To samozrejme nie je veľa, ale treba využiť čo sa dá, keď sme už na to toľko čakali. Takže pre nažhavených skialpinistov mám nasledujúce správy: lyže môžete obúvať na parkovisku pod zjazdovkou na Králikoch, potom pekne hore až na konečnú lanovky. Cesta popri mostíkoch je na výšľap fajn, aj keď sem tam čosi trčí, no dá sa to poobchádzať. Takisto hore vodárenským chodníkom aj po zvážnici a na tunel je výšľap v dobrom stave. Dole sa dá zlyžovať po bežkárskych zvážniciach. Zjazdy cez les zatiaľ nič moc, možno ak máte veľmi staré kameňačky, ku ktorým nemáte žiadny citový vzťah. Takže momentálne by som povedala, že je to skôr také kondičné skialpovanie.

Bežecké trate sú prešliapané len turistami a bežkármi, ratrakom je urobený len inline okruh na Skalke a jedna preteková FIS trať, čo je cca 3 km. Ostatné trate a zvážnice na tom nie sú moc dobre. Kvôli  menšiemu množstvu snehu sa zatiaľ neratrakovalo, takže je to také kadejaké.

Neostáva nám nič iné, ako zaželať si pod stromček nejaký ten meter prašanu. Aktuálne a možno aj motivačné foto z Kremnických vrchov si pozrite v galérii. Veselé Vianoce želám.

Sisa

Fotky Vianočný skiaktuál z Kremnických vrchov

RE: Vianočný skiaktuál z Kremnických vrchov
Marianuša 25.12.2013
Krásne sviatky u Vás a udržujete sneh prosím od 29. 12.........obúvame:).

alex luczy 25.12.2013
super naladove fotky, prajem ti sisa vsetko dobre v novom roku, sano