Skialpový víkend vo V.Tatrách

29.01.2012
skialpovy-vikend-vo-v-tatrach

Kto by si pomyslel, že po nedávnom veľkom snežení sa tak rýchlo spravia také dobré podmienky... Sen sa stal skutočnosťou presne cez víkend, keď už síce nebol na južných svahoch V.Tatier až taký dobrý prašan ako v stredu a vo štvrtok ale zase sa spravili dobré podmienky na lyžovanie strmých žľabov.

Sobota:

To sme patrične aj využili a za nádherného počasia a ideálnej teploty a v bezvetrí sme v sobotu vyšliapali Zlomiskovou dolinou do Dračiaho sedla, odtiaľ sme na pásoch vyšliapali až takmer do Štrbiny vo Vysokej. Zlyžovať sa podarilo niektorým dokonca priamo z hlavného vrcholu Vysokej!!!

Nedeľa:

Hneď na druhý deň sme vyrazili do Veľkej Studenej doliny. Vyšliapali sme Streleckými poliami pod Žltú lávku a tu sa nám podarilo vyšliapať na pásoch za hustej premávky v žľabe až hore. Na Streleckých poliach už je kôra...

Zlyžovali sme v prašane do Malej Studenej a na slniečku sme vyšli do Baranieho sedla. Tu sme sa rozhodli nádherný deň využiť naplno a vyšli sme až na vrchol Baraních rohov. Zlyžovať tento vrchol bez odopnutia lyží až do sedla sa nedá hocikedy...

A potom nás už čakal nádherný zjazd a kvalitný prašan v Zmrzlej doline...

Takýto víkend v Tatrách veru nebýva často...

Sneh je stabilizovaný vo všetkých smeroch... pretrváva lavínová dvojka

M.B.

Fotky Skialpový víkend vo V.Tatrách

RE: Skialpový víkend vo V.Tatrách
Brano (branodobis@gmail.com) - 30.01.2012
Tak veru nadherny vykend, a ako vidim aj paradne vyuzity a super foto, gratuliren

Roland 31.01.2012
Cau Martin, fantazia! Na lieceni s kolenom len sucho zavidim...

RE: Skialpový víkend vo V.Tatrách
Sanco 01.02.2012
kua, ja som bol včera na Baranci a dulo ako besnô, ..., má to niekto štestia :-) ... parádne fotečky