Skialpaktuál Rakúsko: Dachstein

16.03.2011
skialpaktual-rakusko-dachstein

11. 3. 2011

Štvrtkový večer po príchode do Hallstattu sme mali dosť zmiešané pocity – hlavný dôvod nebol ten, že nás čakalo prenocovanie v aute, ale skôr nepríjemný pocit z toho, že sa ide na lyže a snehu nikde.

Ranný začiatok tury riadne preveril psychiku – šliapať po zľadovatelej asfaltke, v lese snehu viac nebolo ako bolo – hmmm to veru nebolo to, čo sme od Álp čakali. Po pár 100 výškových metroch sa situácia radikálne zmenila a konečne sme si to začali užívať plnými dúškami. Prvý deň sme ukončili nocľahom na Simony hutte (2206)

Ráno nás zobudilo slniečko a tak sme boli plní energie vydať sa za naším cieľom – osobne by som vyratrakovanú stopu vymenil za voľný terén, ale aj tak si to užívame. Pod nástupom na ferratu sa začína masovka – kvantá ľudí, ktorí sa práve vyviezli lanovkou – čo už, v tak krásnom počasí Dach nebude určite patriť len nám.  Na ferrate snehu pomenej a tak s lanami nebol problém – z veľkej časti neboli zasnežené. Hore sme spravili zopár foto a išli pozrieť ako to vyzerá na Skywalku (horná stanica lanovky) a potom späť k chate Simony hutte. Pôvodný plán prespať na Adamek hutte (2196) sme zrušili, keďže sme sa dočítali že chata je zatvorená.

Nedeľa patrila už len presunu na fantasticky upravenú zjazdovku Krippenstein vedúcu do dedinky Obertraun. Odtiaľ nás skibus odviezol do miesta nášho začiatku – Hallstattu.

Alpy opäť raz nesklamali. A keďže sa vraví radšej raz vidieť ako sto krát počuť pripájam zopár foto.

Slavo, Ivka, Mato

Fotky Skialpaktuál Rakúsko: Dachstein

RE: Skialpaktuál Rakúsko: Dachstein
Martina 16.03.2011
wau, pozerám ze tá obrovská puklina, čo tma bola v lete, je úplne preč

slavo 16.03.2011
jj ... po trhline sa veselo lyzuje :)