Skialp: Jasnáaktuál 4.1.10

05.01.2010
skialp-jasnaaktual-4-1-10Nizke Tatry – sever
          V sobotu ešte na svahu trčalo kameňov ako na nebi hviezd, v nedeľu nám čo to posnežilo. Aktuálny stav pre šľapochtivích: ľadové platne po Lukovú zmizli pod nánosom snehu, nad Lukovou po Konský grúň je nový fajnový sneh ( + - 20cm), akurát že málo zakryl kamene, takže smerom dole sem tam iskra. Cez ľadové a vetrom vyfúkané platne od grúňa až po vrcholovú stanicu bývalej lanovky je to horšie. Cestička sa aká-taká vždy nájde, ale kto má mačky na lyžiach (do viazania) – vyhráva. Tento rok záhadne zmizli stožiare bývalej lanovky nad Lukovou, takže orientácia v hmle bude odteraz trošku ťažšia.

Martina Ševčíke

Fotky Skialp: Jasnáaktuál 4.1.10

martin 05.01.2010
Mačky do viazania (nemecky Harscheisen) sa na Slovensku udomácňujú len pomaly, v Alpách je to už na túrach samozrejmosť. Až som raz pri stúpaní ľadovým svahom v Dolomitoch spadol s nalepenými pásmi asi 50 metrov pomedzi trčiace kamene, tak som neváhal a na druhý deň nabehol do obchodu a kúpil, odvtedy neviem vynachváliť...

Jaraba 05.01.2010
Maťa, spamätaj sa! Takýmto behaním hore-dole po horách si Vianočné kalórie dlho neuchováš ;o) Keby si chcela, nejaké predám...

Martina 05.01.2010
Jani, ešte potím minuloročného kapra. Tohtoročné zásoby prídu narad až dakedy v marci...

martin 05.01.2010
aha, dievčatá sú už v práci :-) a ja, že toľko návštev dneska odrazu...

RE: Skialp: Jasnáaktuál 4.1.10
Vľavo hore som pridal NOVÚ TÉMU, takto budú aktuálne skialpové infošky prehľadnejšie