Skialpaktual - Zlomiskovou dolinou na lyžiach - Vetroplach magazin

Zlomiskovou dolinou na lyžiach

14.03.2009
zlomiskovou-dolinou-na-lyziachVysoké Tatry aktuálne.
V neďelu 8.3. sa skupinka skialpinistov vydala na túru do Zlomiskovej doliny nad Popradským plesom. Po prezretí tejto fotoreportáže som si uvedomil, že jednou z výhod Vysokých Tatier oproti ľadovcovým horám bude určite aj možnosť spraviť slušnú túru v zlom počasí. Na ľadovci, kde nie sú veľmi kamene, sa nemá pri zlej viditeľnosti oko o čo oprieť a postup je takto často prakticky nemožný...
Takže takto to vyzeralo minulú nedeľu v Zlomiskovej doline. Z fotiek získate slušný prehľad o stave snehu - bolo ho dosť. Na dokreslenie túry som pridal do galérie aj fotky z archívu. Fotoreportáž nafotil a poslal Roland Lipták s kamarátmi.

Fotky Zlomiskovou dolinou na lyžiach

RE: Zlomiskovou dolinou na lyžiach
pali 17.03.2009
pekny clanok,len meno by som nezverejnoval ,zelenym hrabe,robia pohon na skialpinistov,uhynuli dajake kamziky a "nasli vinnika" /skialpinistov / aby ukazali ze je ich treba /strazcov/ tak nas budu za nase dane nahanat po dolinach