Suldenspitze v decembri

10.12.2009
suldenspitze-v-decembri

"Šliapem! Teda som!"
Aj keď sme skialpovú sezónu už otvárali v októbri, tak na poctivé zahájenie sezóny sme si museli počkať až do decembra a potrebné bolo premiestniť sa s Vetroplachtourom o tísíc km južnejšie. Včerajším výšlapom na Suldenspitze tak považujem sezónu za zahájenú. Preplietli sme sa pomedzi ešte odokryté trhliny a napriek zime sme si vychutnali našu prvú sezónnu trojku. Verím že sa podarí aspoň niečo z veľkých plánov a skialp na vetromagu bude túto sezónu ešte bohatší ako predošlé dva roky.

Fotky Suldenspitze v decembri

RE: Suldenspitze v decembri
mino blasko (minomil@gmail.com) - 10.12.2009
No pekne vam tam napadalo. da sa tam niekde aj na bezkach pobehat? bezky + skialp + nejake lacne ubytko a sme tam raz dva aj so zuzkou

Martin 19.12.2009
v Suldene je 7,5 km pravidelne udržiavaný bežecký okruh, čiastočne osvetlený aj večer, škoda by bola však nevyužiť tie skalpové podmienky - šlapať sa dá na všetky strany, ubytko sa dá zohnať lacné mimo hlavnej sezóny

RE: Suldenspitze v decembri
martin 15.11.2010
Horúca správa!!! V Suldene včera zlyžovali Schontaufspitze čo je hlavný freeride zjazd v oblasti končiaci dole v dedine. Na túto dobu úžas! Tešíme na december!!!