Skialpaktual - Suldenaktual 19 - Vetroplach magazin

Suldenaktual 19

11.04.2009
suldenaktual-19Dnes som nemal v robote dobrý deň. ale počasie bolo nekompromisné a tak som poobede šprintoval na Madritsch. V bare som sa dozvedel, že niekto zlyžoval východnú stenu Ortlera. Podmienky nevyzerali byť dobré až na takéto extrémy a tak je to určite veľké prekvapenie.
Mojím cieľom dnes bolo zlyžovať do Rozimtalu a obzrieť si z blízka možnosti výstupu na Pederspitze. Nakoniec som si to moc neobzeral a nádherným žlabom som vybehol až na vrchol. Zlyžovať sa mi ho však nepodarilo celý. Horný úsek som radšej zišiel pre istotu na mačkách dole.
Týmto vrcholom som sa priblížil zase o kúsok k jednému z mojich cieľov: Koruna Suldenu sa začína uzatvárať, už mi chýbajú len dva kopčeky...
Z vrcholu som si pekne nafotil zjazd zo Schontaufspitze cez ľadovec, aj v tomto prípade môj plán vytvoriť kompletného freeridového sprievodcu tejto oblasti už nemá ďaleko od naplnenia.
M.B.

Fotky Suldenaktual 19

JM SPORT www.skyrunning.sk www.tatry.nfo.sk www.msslovakia.eu
alkan.szm.com www.outdoorfilmy.sk
www.modralanovka.sk
www.montana.cz
©  Vetroplachmagazin 2007 - 2019  |  designed by MVM Trade s.r.o.