Suldenaktual 17

26.03.2009
suldenaktual-17V Suldene bolo v posledných dňoch počasie veľmi premenlivé, počas dňa sa vystriedalo takmer všetko čo počasie môže ponúknuť. Vo výškach k tomu fúkal pravidelne silný severák a tak nejaké vážnejšie akcie nehrozili. Dnes sme využili poobedňajšie vyčasenie na menšiu prechádzku a konečne som aj vyfotil aktuálny stav severnej steny Königspitze. O túto fotku bol záujem od viacerých ľudí.

K aktualitám by som spomenul zážitok jednej skupinky skialpinistov, ktorí robili prechod okolo Ortlera. Posledný deň mali za úloh prejsť cez Ortlerpass, počasie im to však neumožnilo a tak zlyžovali až do Bormia. Keďže passo Stelvio je v zime zavreté a oni mali autá v Suldene, museli si zobrať taxík až do Suldenu. Ten im po výlete cez Livigno a Offenpass vyúčtoval sumu 350 eur. Túto príhodu som spomenul ako príklad, na čo všetko treba byť pri plánovaní túry pripravený.

M.B.

Fotky Suldenaktual 17

RE: Suldenaktual 17
iva (ivana.filova@gmail.com) - 27.03.2009
dik za tu fotku severky :) super info. No severka je zatial na tom dost biedne, tak inokedy :)

cendo 28.03.2009
no my sme na to pripraveny boli, holt pri prechode je riziko pocasia vzdy... ale taxik sa rozdelil medzi 7os, takze to nebolo take hrozne..