Skialpaktuál VSD a Závrat

02.12.2017
skialpaktual-vsd-a-zavrat

Vysoké Tatry - Starý Smokovec - Hrebienok - VSD - sedlo Závrat, piatok 1.12.2017

Po včerajšom snežení ktoré potešilo nielen motoristov sme dnes vyrazili skontrolovať stav hlavných komunikácií do Veľkej Studenej doliny. Super správa je, že sa dá v pohode šlapať po ceste na Hrebienok a rovnako dobre sa dá aj zlyžovať. Magistrála je tiež ok. Ráno potešilo, že bola upravená skutrom. Hore sme šlapali Húpačkami, ktoré boli tiež prejdené skutrom - TOP podmienky. Chodník dolinou je tiež v podmienke, hore i dole, na túto dobu je to za 5 hviezdičiek.

slnko_už_nestíhame

Nad Bránou už začína ozajstná zima - Závrat, výtoky, podľa správ aj Prielom - všetko s parádnym snehom a hlavne s jeho dostatkom... takže offpisty sú na víkend parádne pripravené. Viel Spass a samozrejme triezvy úsudok a kritické myslenie do toho...

Fotky Skialpaktuál VSD a Závrat

RE: Skialpaktuál VSD a Závrat
Jano 02.12.2017
Martin, pokladas sa za stastneho cloveka? Asi ano.

sherpa 03.12.2017
Jano, Martin je taky stastny, ze uplne zabudol dat nejaku fotku zo zjazdu smerom dole :-). takze dobre si ho odhadol...nielen jemu uz hraju nohy do sezony...

RE: Skialpaktuál VSD a Závrat
Martin 04.12.2017
Janko tieto chvíle šťastia sú nevyhnutnou psychoterapiou :)