Skialpaktual - Skialpaktual Slovensko 3.3 - 10.3. - Vetroplach magazin

Skialpaktual Slovensko 3.3 - 10.3.

11.03.2010
skialpaktual-slovensko-3-3-10-3-
Nízke Tatry: Ďumbier-Chopok 3.3.
Šliapať aj zlyžovať sa dá už z Trangošky. Urobili sme si okruh Trangoška-Štefánička-Ďumbier(vytešení čerstvým prašanom sme z Ďumbiera zlyžovali k Štefáničke 2x)-Chopok-Srdiečko-Trangoška. Podklad je tvrdý, na ňom väčšinou prašan, niekde kôra alebo sfúkané na podklad. Záveterné svahy sú plné dosiek a vankúšov.

Vysoké Tatry - Lomnické sedlo 6.3.
V sobotu sme dali cca 10-ty tohtosezónny výšľap do sedla. Bolo veľmi chladno, zjazdovka po Čučky zratrakovaná, po Skalnaté pleso tvrdý podklad kombinovaný s kameňmi niekde s naviatym prašanom, Snehu len tak-tak na zlyžovanie. Skalnaté pleso-sedlo nový prašan striedajúci zľadovatelé úseky. Vraj bol zlyžovaný Filmárak, v Kartarikovom zasa padla lavína.

Veľká Fatra: Ploská 7.3.
Šliapateľné aj zlyžovateľné od dediny (Vyšná Revúca). Pokračuje chladné počasie, podklad od zmrznutého firnu cez kôru, zľadovatelé úseky po prašan. Viacmenej prieskumná túra ako so snehom vo VF. Výseldok - nad očakávania dobre! Perfektný bol zjazd v bukovom lesíku.

Vysoké Tatry - Volí chrbát 10.3.
V stredu prišlo mierne oteplenie, tak sme skúsili Mengusovskú dolinu. Hore aj dolu to ide už zo žel. priecestia nad zastávkou Popr. pleso. Dolina od Plesa po Wachterku je len po chodníku, kosovka trčí skoro ako v lete. Vyššie už výrazne lepšie. Podklad je zmrznutý, na ňom cca 10cm ešte nezviazaného snehu - pozor na náveje! Nový sneh je už väčšinou skôrnatelý alebo sfirnovatelý - predsa len Volí chrbát je na slnku. Celkovo dobý freeridový pocit zo zjazdu.

Čakáme na ďalšie sneženie!

Rišo Böhmer

Fotky Skialpaktual Slovensko 3.3 - 10.3.

RE: Skialpaktual Slovensko 3.3 - 10.3.
kali1 (peter.kalinac@centrum.sk) - 27.03.2010
Včera sme šli Smokovec-Lomnicke sedlo,Chodnik Hrebienok -Zamkovskeho ladovy. aistrala šlapatelna na pasoch od pasmaa kosodreviny.Francuzka mulda suvisle vysnežená,zlyžovatelná.Sneh-mokrý firn.Do Lomnice čast na lyžiach potom blato po Cucoriedky a na lyžiach do Lomnice

Sportful | Eshop so športovým oblečením
©  Vetroplachmagazin 2007 - 2017  |  designed by MVM Trade s.r.o.