Skialpaktual Skalnaté pleso

25.01.2011
skialpaktual-skalnate-pleso

Po návrate na rodnú hrudu som sa vybral prvý raz do terénu. S Mikim sme šliapli zjazdovkou na skalnaté. Aj napriek pomerne veľa lyžiarom je to slušne šliapateľné, zjazdovka je pekne široká a zasnežená až zhora. Pod Francúzskou muldou sme sa rozhodli zmeniť smer. Nešli sme do sedla, ktoré práve ratrakovali, ale sme si to vyšliapli až na vrchol muldy, hore do sedielka na hrebeni. Snehu bolo dosť, cca 20 cm čerstvého prašanu. V najbližších dňoch sa tu dočítate o podmienkach v ďalších lokalitách...

Video z lyžovania Francúzskej muldy. Viac podobných videí nájdete na stránke:

www.mountainproguiding.com

Fotky Skialpaktual Skalnaté pleso

Martina 25.01.2011
sobota bude isto akcia jasná! sype po celej SR, konečne zapli to zasnežovanie

Peto 25.01.2011
Ak sa nič vážne nestane, tak kameraman ide k susedom za snehom, tkaže v Jasnej si to uži, môžeš zobra Hormóna. Už ma to tu bez snehu nebaví.

(Martina) - 26.01.2011
Ale veď už aj tu zapli celoúzemné zasnežovanie :)

martin 26.01.2011
na Myjave 40cm a na solisku dnes 4 cm kde je spravodlivosť?!!

Martina 26.01.2011
Strašná krivda sa nám deje!

Palo 27.01.2011
slina pada na klavesnicu :-). v tejto biede ste to pekne vymakli! Pekne videjko. Parada!

martin 06.02.2011
dnes jeden mŕtvy v lavíne pod Lomničákom v Kartáriku, info na našej FB stránke, vo výškach dačo pripadlo a vietor to navial do juhovýchodných žlabov...

Martina 04.04.2011
Po zjazdovke bez problémov až hore do sedla, lyžba v ťažkom roztopenom snehu dá riadne zabrať

Rišo B. 05.04.2011
Kartarikov žľab bol v nedeľu zvrchu nadtopený, v strede trošku ľadové, ďalšia parádna lyžba, po zjazdovke tiež v pohode (pred 11:30). Škoda oblakov nad Lomnickým sedlom, Lomničák je teraz tiež dobre lyžovateľný (až na žľab hore, kde je to tento rok dosť úzke).