Skialpaktuál: Elkove huncútstva alebo zlyžovanie Kežmaráku

07.02.2016
skialpaktual-elkove-huncutstva-alebo-zlyzovanie-kezmaraku

Skialpaktuál:  Vysoké Tatry - Kežmarský štít - zlyžovanie Nižnej Kežmarskej štrbiny

Elko sa v teréne pohybuje približne od polovice decembra veeľmi často. Dnes 6.2. sa mu podarilo zlyžovať z Kežmarského štítu vôbec nie ľahkou cestou cez Nižnú Kežmarskú štrbinu, traverz napešo do žľabu z Huncovského sedla a dole. Rovnako ako lyžoval si to vyšlapal aj hore. Brodil sa snehom cca tri hodiny.

(prvozjazd pravdepodobne Vlado Tatarka)

Kežmarák_6.2._-__malý_kežmarák_a_farebné_čudo

Deň predtým lyžoval dvakrát Kartárik, stratil lyžu, potom ju šťastlivo našiel a dnes jednoducho pekne odspodu nabehol na vec, obzrel si situáciu a dal si pekný výlet.

Snehové podmienky boli typické pre juh Tatier. Dole mäkota, v strede tvrdo, hore prašan. Pri zjazde bola tvrdá časť už odmäknutá. Podmienky sa na juhu vplyvom tepla aj ostatných vplyvov menia rýchlo...

Snehu v dolinách a vlastne v celých Tatrách je zúfalo málo. Jarné firny zatiaľ nehrozia. Elko nám ale ukazuje že občas čo to ide. Prikladáme aj jeho januárovú z FB už známu fotku spod Závratu vo Veľkej Studenej doline...

Január_v_Závrati,_VS-dolina,_podpísal_Elko_

POZOR! skialp môže byť nebezpečný...