Ski - Climb aktual z Brnčalky

31.01.2013
ski-climb-aktual-z-brncalky

Aktuálne z Vysokých Tatier:

Po nedeľnej túre v Mengusovskej doline do Hlinského sedla sme si v pondelok ráno privstali a ešte pred siedmou sme už šliapali z Bielej vody na Chatu pri Zelenom plese.

Batohy tento raz boli o poznanie ťažšie. Okrem skialpového výstroja sme so sebou vliekli aj vercajg na lezenie. Po raňajkách na Brnči sme vyrazili už bez lyží smer Medená dolinka.

Našim cieľom bola ľahká, ale dlháááá cesta SV rebrom III. na Malý Kežmarák. Vzhľadom na neskorší nástup a brodenie mäkkým a sypkým snehom sme sa nie zase až tak ľahko prebojovali do sedielka pri Ušatej veži o druhej po obede.

Po dlhšej porade sme sa rozhodli neriskovať istý zostup potme a zostúpili sme do Medenej dolinky. Na chatu sme prišli už za súmraku a chalani, ktorí si boli dať snehovú sprchu vo Veberovke, nás už vyčkávali :)

Keďže bola dobrá partia a výborné služby chatové, tak sme sa zostali do zajtra.

V utorok ráno sme rezignovali na lezenie, poznačení včerajším náročným dňom, a zvolili si ľahkú skialpovú klasiku do Baranieho sedla. Boli sme tu s lyžami prvý raz túto zimu. Vysnežené je to už dobre. Úzke časti: lyžba výborná, otvorené pláne: kôra.

Nedá mi nespomenúť tie zmrzlé podmienky v Zmrzlej doline a ten ľadový vetrík januárový. Bolo to výdatné, ale povinná januárová túra za nami.

Aktuálne podmienky toľko, viac na fotkách.

Fotky Ski - Climb aktual z Brnčalky

RE: Ski - Climb aktual z Brnčalky
Kristína Kuchárová 30.01.2013
Juhúj fajne chlapci, skvelé dni ste mali a to SV rebierko vyzerá dobre, to je veľká inšpirácia! v tatrách stále dobre ;)

Jano 31.01.2013
martin, no a dalej zasolovat na vrchol, zbehnut do sedla a zo Svistovky na Brncu. Tak by si mal turicku ako doma pod Ortlerom. Nie?

RE: Ski - Climb aktual z Brnčalky
matus 01.02.2013
No martin by aj bol vrchol dal .. ale mal tam mna ako brzdu. Nemam ja taku kondicku ako on .. hehe. Inak tura je to pekna.

martin 03.02.2013
no ale tá žúrka na Brnči - lákala viac jak vrchol vo víchrici :))