Skalnaté pleso aktuál

17.01.2010
skalnate-pleso-aktualKonečne je lyžovateľná aj zjazdovka Lomnické sedlo - Skalnaté pleso - Čučoriedky! Pri tej biede so snehom je to radosť :) Smerom zdola je: padáčik nad Čučkami obíditeľný sprava, nad ním je zopár šutrov, ale dá sa to preštrikovať, potom hore je rýchlejší postup po novej zjazdovke, tam je viac naviateho snehu (dá sa aj dole, len pozor na trčiace konáre zrezanej kosovky) až po križovatku s magistrálou. Na starej zjazdovke je sneh ušľapaný, kameňov je pomenej, ale treba dávať pozor. Nad križovatkou sa dá pokračovať hore dolinkou pod Lomnickým hrbom (smerom na Fr. muldu) po kosodrevine (dole ale radšej cez Skalnaté pleso) a potom po zjazdovke až do Lomn. sedla. V sedle je snehu dosť, vyratrakované sú 3 pásy, okolo prašan až vetrom ubitý doskový sneh. Kamene sú zriedkavý jav, len v spodnej tretine ich je viac. Dnes už išli prví odvážlivci aj do Fr. muldy. Viac: pozrite foto, tentokrát len z mobilu (sorry za (ne)kvalitu).

Rišo Böhmer

Fotky Skalnaté pleso aktuál

RE: Skalnaté pleso aktuál
martin 19.01.2010
dnes(utorok) sme si vyšlápli do lomnického sedla, v zjazde si treba dať pozor na kamene, ale dá sa

ubytovanie besenova
lucia 13.08.2010
Veľmi pekne sa chcem poďakovať za skvelé ubytovanie na Liptove - Privát u Luptákov (www.privatuluptakov.sk ). Nachádza sa v nádhernom prostredí s obrovským výberom aktivít na voľný čas , relax a oddych. Chcem vyzdvihnúť Privát u Luptákov a jeho štýlové zariadenie, ktoré je mimoriadne vkusné pre túto lokalitu Liptova. Celé toto zariadenie nám bolo k dispozícii bez prítomnosti majiteľa. Na ubytovaní ma prekvapila najmä čistota a poriadok. Od majiteľa sme dostali skvelú cenu za ubytovanie a 30 % zľavu na vstupné do Thermal parku v Bešeňovej. Poskytol nám i ďalšie informácie o turistických možnostiach v tomto regióne. Počas ubytovania sme mali k dispozícii bicykle, záhradu s možnosťou grilovania a príjemného posedenia pri krbe. Preto by som rada odporučila po mojich skúsenostiach tento pobyt u Luptákov aj ďalším ľuďom, ktorí majú taktiež záujem o príjemnú dovolenku na Slovensku a spoznali tak naše krásne zákutia prírody. S pozdravom - návštevníčka Lucia :)