Prvý skialpaktual 2011/12 z V.Tatier

26.11.2011
prvy-skialpaktual-2011-12-z-v-tatier

Zatiaľ čo panuje ešte stále najkrajší november v Tatrách za posledných veľa rokov, doletela k nám správa, že v Tatranskej Lomnici využili inverzné počasie posvojom. Nad mrakmi svietilo slniečko a bolo teplo ale v inverznej oblačnosti bola zima a dalo sa zasnežovať.

Prvý chýr hovoril o tom, že sa dá šliapať po zjazdovke až na Čučoriedky a tak sme využili deň pauzy po včerajšej parádnej lezeckej túre v Tatrách a boli sme zistiť aktuálny stav.

Realita je taká, že snehu je pod delami naozaj dosť po celej dĺžke zjazdovky od Štartu až dole. Nie je však rozhrnutý a tak sme pri zjazde museli asi tri razy vypínať a prenášať lyže.

V najbližšom čase tam teda neodporúčam ísť, až bude mať niekto info o zmene tejto situácie, budem rád keď to napíše do diskusie pod článok...

Fotky Prvý skialpaktual 2011/12 z V.Tatier

dobis (branodobis@gmail.com) - 28.11.2011
Vpiatok otvaraju v Lmnici sezonu, lyzuje sa za 1 E, je tam planovany aj nejaky sprievodny program, a zjazdovka uz upravena

arpi 01.12.2011
zufalstvo, na taransky sposob

martin 02.12.2011
šliapať sa oplatilo, dali sme si dva razy, premávala iba lanovka a tak sa čakalo v rade aj 45min takže za euro = málo muziky :), bolo tam kopec ľudí dokonca aj poliakov...

Martin 06.12.2011
dnes sme boli šliapať zase, v týždni je svah takmer prázdny, dá sa tam dobre zatrénovať

PK 08.12.2011
"Sneh" bol vcera so T.Lomnic upraveny cca 50 m nad Start, potom som to vzdal, lebo tie 3 cm prirodneho snehu maskuju kamene. Dopo cca 30 ludi na lanovke a 5 na pasoch. :-)