PR: Štrbský Skialp Test + Race 2017

02.02.2017
pr-ltrbsky-skialp-test-race-2017

Posledná januárová sobota v roku 2017 sa na Štrbskom Plese niesla v znamení tretieho ročníka testovania špičkovej skialpinistickej výstroje popredných svetových značiek. Záujemcovia mali možnosť testovať výstroj značiek K2, La Sportiva, Dynafit, Black Crows, Movement a Scarpa.

Skvelé počasie prilákalo na Štrbské Pleso na svah veľké množstvo záujemcov, ktorých bolo nakoniec viac ako 120. Tí mali možnosť vyskúšať profesionálne skialpinistické vybavenie buď samostatne alebo v sprievode skúsených inštruktorov.

Vrcholom testovacieho dňa boli už tradične večerné preteky s názvom „Športrysy Fun Race“, so začiatkom o 17:00 a trasou od stanice lanovky k chate „Solisko“ a späť. Pretekov sa zúčastnilo 62 pretekárov z celého Slovenska. Víťazom sa stal Matúš Vnenčák s časom 25:56:00 a obhájil víťazstvo z minulého aj predminulého ročníka. Medzi ženami dominovala Veronika Volnárová s časom 34:42:00

Testovací deň ukončila tombola na námestí MS 1970 , v ktorej sme žrebovali hodnotné ceny od sponzorov akcie – Športrysy, K2, Scarpa, La sportiva, Ortovox.

Ďakujeme všetkým zúčastneným za skvelú atmosféru a tešíme sa na budúci ročník :)