Skialpaktual - Na lyžiach vo Veľkej Studenej - Vetroplach magazin

Na lyžiach vo Veľkej Studenej

03.04.2010
na-lyziach-vo-velkej-studenej                    Po poslednej vlne oteplenia prišlo v nedeľu chvíľkové ochladenie a tak sme neváhali a šli "omrknúť" ako to vyzerá vo Veľkej Studenej doline. Podpriemerný stav snehovej pokrývky teplé počasie nahlodalo tak, že sme sa cítili ako na májovej lyžovačke. Lyže sme zapli na Húpačkách, ale po bránu to bolo s pár vyzúvaniami a brodením v kosovke. Strelecké polia sú roztopené, cca od 1900 m začína súvislá snehová pokrývka. Ľad na Dlhom plese sa začína topiť. Stočili sme to do Divej dolinky na Svišťák. V dolinke firn zľadovatel a keď sme zistili, že zo Svištáku "zosvišťahala" lavína, tak sme pokus o vrchol vzdali. Ja som si aspoň zlyžoval bočný svah, kde neboli hrudy. Dole sme to zobrali popod Zbojnícku kopu, Generál bol najlepšia lyžba dňa. Záver na hrebienok nám spestril hustý "snehodážď".
Rišo Böhmer

Fotky Na lyžiach vo Veľkej Studenej

RE: Na lyžiach vo Veľľkej Studenej
Martina 03.04.2010
Rišo, všetko dobré k meninám Ti prajem. Martina

ok, oprava. Riso, vsetko dobre k meninam Ti prajem.

RE: Na lyziach vo Velkej Studenej
Riso 03.04.2010
Dakujem Mata :) Tu diakritiku este treba doladit :)