Skialpaktual - Martinské Holeaktuál 5.3.2011 - Vetroplach magazin

Martinské Holeaktuál 5.3.2011

06.03.2011
martinske-holeaktual-5-3-2011

Oproti minulému týždňu sa podmienky skoro nezmenili, tak som to skúsil južne od vysielača – medzi Veľkou lúkou, Veterným a Humiencami. A je to tam lepšie. Chodník po hrebeni je na počudovanie použiteľný, aj keď je to tu otvorené – ale žiadny ľad, len na tvrdo uchodený sneh, kamene netrčia, pásy netrpia.  Lyžovať sa dajú všetky svahy okrem južných (ktoré sú úplne zlízané), ani sa to veľmi neprepadáva, nižšie medzi stromami si človek užije aj trochu prášku. Najlepšie je to v plytkých muldách. Sú to ale len krátke úseky dolu kopcom, kým sa dá prepletať pomedzi hustnúce stromy. Pásy som lepil asi 10x, ale na celý deň sa tu dá pozabávať. Lyžovačka je najlepšia (najdlhšia) od smerovníka na Veľkej lúke popod vlek Javorina (teraz nejde) a ďalej lúkou a priesekom v lese až na bežkársku cestu, ktorou sa dá zísť na heliport a ďalej cez zjazdovku do centra lyžiarskeho strediska. Dá sa to samozrejme aj po ceste, ale to nie je až taká sranda.

Fotky Martinské Holeaktuál 5.3.2011

RE: Martinské Holeaktuál 5.3.2011
Martina 12.03.2011
Dnes 12.3. sme boli z holí po hrebeni smerom na minčol, Ešte dva dni a na istých úsekoch sa už nebude dať bez prenesenia lyží. Posledných pár metrov pod vrcholom už trčia kamene, je rozumnejšie radšej lyže odparkovať pod kopcom pri smerovníku a vybehnúť tam napešo. Fotky na FB z dnešného hreneňa

Sportful | Eshop so športovým oblečením
©  Vetroplachmagazin 2007 - 2017  |  designed by MVM Trade s.r.o.