Chopok Juh - skifitnes aktuál

17.12.2020
chopok-juh-skifitnes-aktual

Štart zimy opäť veľmi slabý a tak šlapky všetkých druhov sú opäť závislé od syntentického bieleho prášku. Šlapať sa dá najlepšie už tradične na Chopku z oboch strán. My sme dnes otestovali slnečný kúpel na jeho južnej strane. Hneď na štarte nám Filip dobre poradil a z Krupovej (parking 5,-) sme vyrazili hore zjazdovkou 33, neskôr 35. (plánik v galérii)

Nebyť umelého tak sa nešlape..., na jednom mieste asi 30 metrov po tráve (áno nielenže sa po nej smeje ale musíme už po nej aj šlapať :) Na južnej strane sme si dopriali výdatný slnečný kúpel, inverzia dotvárala prímorskú atmosféru. Teplo bolo ale určite väčšie ako by sa na dátum patrilo... skôr nám to pripomínalo jarné dni.

Na Zadných derešoch slnko ale spôsobilo že lyžovačka parádna... Dole sme lyžovali okolo Kosodreviny na Srdiečko a odtiaľ na Krupovú. Zlyžovať po našej výstupovej trase neodporúčam. Od zajtra vraj budú už skialpinistov púšťať hore iba po našej dnešnej výstupovej stope... (info z FB)

Tak toľko dnešký skialpfitnes aktuál, ak ste tam dnes náhodou neboli (vyzeralo, že boli takmer všetci ;) tak možno inšpiruje...