Brnčalka Skialpaktual

27.01.2011
brncalka-skialpaktual

Samozrejme Chata pri Zelenom plese bola môj dnešný cieľ a chcel som skúsiť ako to bude vyzerať aj nad ňou. Takže poporiadku: lyže som si pripol síce na parkovisku ale už po pár sto metroch sa spracúva vyťažené drevo a tak som ťapkal pásmi po kadečom inom, len nie po snehu. Seriózne začne sneh až po chvíli a potom to už ide v pohode. Celá cesta je ok, odporúčam si už po ceste hore určiť miesto, kde vypnete lyže až pôjdete dole.

Na chate pobehoval Tomáš so šrubovákom v ruke, stihol sa však venovať aj hosťom :) a tá fazuľová...kôli nej sa tam čím skôr vrátim.

Nad chatou: pod fľaškou sa situácia zlepšila, na lyžiach sa dá pekne výjsť hore i zlyžovať dole. Vo fľaške som sa zastavil na mieste, kde býva ľadový prah, bol z väčšej časti pod snehom. Spravil som len také menšie sondy a kupodivu to celkom držalo. Pripol som lyže a ani pri lyžovaní sa masa snehu dajako nechcela pohnúť...

Vyzerá to tak, že po víkende to bude už pekne prešliapnuté aj polyžované, cez týždeň som tu zas...